Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 23:48 - Живея, за да обичам...
Автор: cveti933 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1941 Коментари: 2 Гласове:
6



Обичам. Вярвам. Желая. Мечтая. Копнея. Страхувам се. Мисля. Живея.

Обичам и тази обич, която имам в мен, имам чувството, че не е достатъчна за всички, на които искам да я дам. Мисля, че я давам и на тези, които не заслужават, а я крия от тези, които ме ощастливяват.
Вярвам на хората, защото искам да им вярвам, защото искам това, което ми казват да е истина. Вярвам, че във всеки има добро. Вярвам, че някой бди над мен, че някой прощава грешките ми и ми показва верния път...
Желая. Понякога твърде силно и не се замислям. Правя грешки. Поправям ги, но после пак се връщам именно заради това желание. Желание да докажа чувствата си, да докажа себе си.
Мечтая. Не спирам. Някои мечти ми се струват твърде далечни и невъзможни, други лесно осъществими и достъпни. Човек бил голям колкото са големи мечтите му...
Копнея. Но не завиждам. Стремя се към неща, които знам, че някога мога да постигна. Стремя се често и към такива, които не са по силите ми, но се осъзнавам и признавам това.
Страхувам се от времето, от разстоянието, от хората, от думите им. Но не ме е страх да съм себе си, да съм истинска, да говоря истината и да пренебрегвам лъжите. Не се страхувам от физическата болка, а от душевната....
Мисля. Обмислям почти всяка моя постъпка, понякога твърде дълго и твърде нашироко. Мисля за себе си. Мисля за другите. Понякога мисля за другите повече отколкото за себе си и това не е в моя полза. Знам го, но рядко ми пука за това.
Живея за себе си, за семейството си, за приятелите си. Живея, за да сбъдвам мечтите си. Живея, за да преборя страховете си. Живея, за да обичам...



Тагове:   обичам,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Добре го даваш, Цветенце!
11.05.2010 20:38
Днес имам ужасно много работа и нямам муза, но е приятно да попаднеш на нещо новичко - най-после ще спра да се заяждам с всичко живо наоколо - и то, благодарение на тебе.
цитирай
2. blagovestie - Страхотно, слънчице!
12.05.2010 09:50
Не спирай! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203196
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930