Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2011 20:42 - И на мен не ми харесва!
Автор: cveti933 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3178 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 31.03.2011 20:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Гледам напоследък, че сайтът прелива от постинги, изпълнени с разочарование, негодувание и отчаяние от законодателната, изпълнителната и съдебната система в България. Но дали има човек, който вътрешно се е примирил със ситуацията в страната? Външно - да, има ги много. Но нали мотото на сайта е "Твоята гледна точка", така че едва ли са много хората тук, които нямат поне един постинг, "възпяващ" българските манталитет и "демокрация".

    Не съм много веща в политическия живот на държавата, по едно време следях новините, но постепенно се отвратих от наглостта на повечето държавници. Лица, които довчера ми вдъхваха доверие, чиито думи ме обнадеждаваха, че все някога (дано скоро!) ще се оправим... но, уви! И те се оказаха причина за моето разочарование. 

    Понеже съм в разцвета на своята младост ( :D ), помня реформи от коалиционното правителство на НДСВ (тази партия  съществува ли още???), ДПС и БСП и сегашното - на ГЕРБ. Едните обещават, обещават , вземат властта, осират се на метеното и си тръгват, за да дойдат следващите....

    И какъв е резултатът от всичките им "нови концепции на закони" и реално осъществените им реформи? Една нестабилна и куха система от подобия на закони и справедливост. Учителката ми по право неведнъж спомена, че в законодателството на Република България всеки закон е променян средно по три пъти. Нелепа статистика! Къде отива постоянството на управляващите? Постоянство има единствено в собствените им потребителски, тоест консуматорски интереси. 

    Защо пък да не си увеличат заплатите? Как ще си купят по още един имот или още едно бентли? И не можах да разбера, въведоха ли данък "Лукс"... Възможно ли е да се самопрецакат толкова? :D

    НЕГОДУВАМ! Със смяната на правителствата идват някакви нови лица, които се мъчат уж да оправят проблемите! ОК! Нека министър на образованието да е учител - такъв, който знае потребностите на българските училища, учители и ученици! И така нататък..

    Омръзна ми от алчни и егоистични хора, жадни за власт и ПАРИ! Писна ми кметът да ми се хвали, че постигнал някакъв напредък не-знам-си-къде, а мен да ме е страх да се прибирам като се стъмни, защото няма улично осветление, има десетки кучета и някакви глутници вандали! Омръзна ми да гледам отрупани витрини, прескъпи вещи и толкова много супермаркети, а аз постоянно да си броя стотинките! Писна ми да живея в мизерия - Русе заприлича на сметище! България заприлича на сметище

    Страх ме е да мисля - кога ще си отворим очите! И колко след това ще изкажем гласно това, което ни вълнува и не ни харесва - това, което трябва ние да променим, след като тези, които избираме алчно и тактично отбягват проблемите! 

  Можем ли да спасим бъдещето си??? Искам да спася моето! daizchistim.btv.bg/
www.facebook.com/event.php
П.П. На 18 години съм почти, ще ме извините, ако имам някакви грешки или съм се изказала неподготвена. :) Но.. това е моята гледна точка!








Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. desozz - Бъдещето?
31.03.2011 20:57
Светло е ! Но е също така и Борба!
страхотен пост! Поздрави за позицията.
цитирай
2. cveti933 - Силно се надявам!
31.03.2011 21:19
Благодаря!
цитирай
3. ddiaries - Браво
31.03.2011 21:57
Браво Цвети! ти си млад човек с гражданска позиция, интелигентно момиче- това никога не бива да се променя.
цитирай
4. kite333 - Важното е да имаш мнение и да не си ...
01.04.2011 08:30
Важното е да имаш мнение и да не си безразлична !
А грешки не видях в поста ти :)
цитирай
5. real1st - За съжеление малко хора прозряват ...
15.04.2011 19:40
За съжеление малко хора прозряват истината,както теб толкова рано...А за това че очакване на мнозинството да прогледне,доста ще си почакаме.С тази долнопробна чалг, с тези ниски заплати,аз лично забелязвам едно безхаберие на българина към заобикалящия го свят...с една дума "темерут".Хората са толкова лъгани от власта,че вече са мазохисти не им пука.

П.С. Подкрепям твоя пост!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203195
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930