Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2012 12:20 - Хоби или никому ненужна безсмислица
Автор: cveti933 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2591 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Случва ми се все по-често да имам нужда да направя нещо различно, уникално. Обаче ми е ясно, че живеем в такъв свят, в който няма нещо, което да не е измислено, идея, която да не е осъществена, тема, която да не е обсъдена. Яд ме е, че е така. Знам, че съм способна да се променям, да се нагаждам, но и да протестирам, но и знам, че каквото и да напиша, каквото и да направя – няма да съм първата, нито последната.

За какво да пиша – за любов, за приятелства, за интриги.. за нещата от живота ли? Кажи ми една ценност, която никога не е обсъждана и защитавана, един идеал, който никога да не е преследван, една история, която никога не е разказвана..

В най-смелите си мечти виждам моя книга на витрината на някоя голяма известна книжарница, но и в най-дълбоките си размисли не мога да измисля такова заглавие, което никой да не е използвал. Всеки следващ опит за „първа глава” ми се струва банален, че и заимстван от някого. Любовна история би започвала с „Те се срещнаха преди години…”, някой трилър би започвал с отварянето на скърцаща врата или необикновено голяма луна. Философска книга би задавала на първо място въпросите „Кой съм аз?” или „Защо живея?”.

Какво да направим, за да променя установените стандарти, а и новото да е наистина ново и нечувано? Необходимо ли е да съм преживяла хиляди неща, да си се срещнал с хиляди хора, за да изплува в съзнанието ми идея, която да съчетава (но не и да копира) в себе си техните животи и съдби, как да създам съвършено нов и уникален свят?

image

Хоби ли да наричам това мое занимание, което засега има смисъл само за мен, щом е малка вероятността то да се превърне в нещо, което ще правя не само защото ми харесва, а и защото някой има потребността аз да го творя?

image




Гласувай:
8



1. baskeret - сега , да не се правя на много умен
15.06.2012 14:20
но съм чувал да казват че писането (на текст , музика , на дъската на живота) е средство , а не само цел . Защото ако ти е само цел или недай си боже самоцел , имаш голям шанс да пропуснеш да се насладиш на живота - като мен :)

http://www.youtube.com/watch?v=JI-o25K6B-E
цитирай
2. faktifakti - можеш да пресъздадеш нашия свят
19.06.2012 16:30
по уникално различен начин в книгата си. различния поглед на традиционните неща. поздрав от мен
цитирай
3. usmivka99 - Просто бъди себе си. . . което никак ...
20.06.2012 21:18
Просто бъди себе си...което никак не е просто...но само така можеш да постигнеш уникалност, защото всеки е уникален...:))
цитирай
4. анонимен - Необходимо е да понаваш много съдби ...
29.06.2012 23:43
Необходимо е да понаваш много съдби и хора ,за да пречупиш през своя поглед есенцията на това,което те е впечатлило.Всеки един от нас всеки ден създава микрокосмос достоен за анализ:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203380
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930