Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2012 17:38 - Eдно, две, три кафета...
Автор: cveti933 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3300 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 12.03.2013 18:46


 Когато беше настъпил периодът на непрекъснатите олимпиади и литературни конкурси и състезания, бях решила, че две-три-четири кафета ще помогнат на словопотока да се лее по-свободно и неспирно, докато не се получи завършен и изцяло смислен текст отведнъж. Днес, денят, в който съм изпила точно три (като първото е 3 в 1 и вероятно и то се брои за кафе), пак не мога да се изкажа като нормален човек или поне като човек, който уж има въображение да се изрази малко по-така.

Когато си малък или недостатъчно пораснал, мечтаеш да пораснеш, колкото се може по-бързо, за да може всичко да е разрешено. Но никой не се замисля за големите решения, които предстоят; нито за спомените, които в началото на новия път ще тежат и ще... напомнят. Нали за това това им е името…

Просто ми е трудно.. Приисква ми се да си легна довечера и когато утре се събудя, да съм на 30 – да знам какво е станало с мен, къде съм сбъркала, къде съм взела правилно решение, кой е до мен.. Приисква ми се, но и да можеше не бих. Никой не е казал, че ще бъде лесно, но поне съм сигурна, че борбата е неизбежна, но все пак си струва. Пък и ми се иска и да върна времето, ама и това не може. А и не съм само аз. Защото като че ли всички искат да избягат от днешния ден. Затова и сигурно на всички ни се струва, че времето върви бързо, защото просто повечето пъти нямаме търпение да мине. Нямаме способност, а и желание да се наслаждаваме на малките неща, но пък някои ще попита: „Кое пък му е за наслаждаване да те тъпчат в градския транспорт ежедневно или да се държат грубо с теб?” и т.н.

Винаги съм била на мнение, че човек, ако поиска, сам може да построи освен плановете си, но и сам може да се постарае да ги изпълни. Грешно е да се разчита на късмет, на съдбата, на чуждата помощ. Каквото сам си сътвориш и построиш, и постелиш – чрез него ще успееш или провалиш. Вината и заслугата ще е само твоя. Вярно, че така е най-тежко, но пък може и да е най-сладко.

А кафето може да е сладко и с по-малко захар, особено след твърде дълъг сън!

 



Тагове:   кафе,   ежедневие,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shining - Честита Нова година!
02.01.2013 23:02
Здраве, любов, усмивки, късмет! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203061
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930