Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 21:44 - Коледа е моят Ден на Благодарността!
Автор: cveti933 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1393 Коментари: 0 Гласове:
7



    image

     Освен на рождения си ден се чувствам порастнала и на Коледа. Защото винаги виждам промяна и правя равносметка и тогава....

     С този постинг искам да БЛАГОДАРЯ на хора, които бяха основни персонажи (и) в сюжет`2010 ....
Благодаря на всички, които ми забиваха нож в гърба, които ме удряха под кръста, които ми разбиваха сърцето и които лицемерно ме залъгваха с приятелски думи. Вече знам какви хора не искам в живота си.
     Благодаря на всички, които бяха до мен, докато тежко или не толкова понасях тези падения, които ми бършеха сълзите или макар в далечни градове плакаха с мен. Благодаря на приятелите си и за това, че споделяха с мен и радостите, и опиянените ми емоции. Вече знам какви хора искам в живота си.
     Благодаря на онази фондация, че одобри есето ми, но и за това, че не ми отпусна стипендията. Вече знам къде сгреших.
Благодаря за всички ядове, пропиляни втори шансове, дадени от мен, всеки пристъп на гняв, за всички сълзи, за всички стени около мен.. Вече знам каква не искам да бъда.
Благодаря за всички усмивки, за всеки влюбен сърдечен удар, за всяка нотка от смеха ми, за всеки щастлив блясък в очите ми и за всеки момент на спокойствие в дните ми. Вече знам каква искам да бъда!


Искам да пожелая на всички, правейки своята равносметка да откриват все по-малко разочарования и пропуски и все повече радости и оптимизъм!


Весели празници!




Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203173
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930