Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2010 19:16 - Мълниите не падали никога на едно и също място...
Автор: cveti933 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1261 Коментари: 0 Гласове:
17

Последна промяна: 06.03.2011 21:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Случвало ли ти се е да се удариш два пъти на едно и също място? Или да те ударят неумишлено на едно и също място?
А след първото разочарование да затвориш раната и пак да откриеш зарастналото място за нов удар?


    Аз не гледам на втория шанс като на губене на време или като на сляпа наивност, но често пъти той е просто излишен.. Защото съм си загубила времето, сляпо вярвайки на едни такива нереални или пък просто много желани образи..
    Сега като се обръщам назад, което ми се случва много често напоследък, се чудя - струвало ли си е? Цялата тази драма, всички тези напразни надежди и ядове? Не. Определено не. Тъпо е да си залагам душата за няколко по-значими спомена, но оправдано ли е да го правя в името на една чиста, почти детска обич?
    Сега се чувствам празна. Сякаш сама съм продала себе си за малкото радост в миналото... А исках да го избегна.

    Затова винаги давах втори, че и трети шанс. Не знам дали са го оценявали, или с лека ръка са го пренебрегвали, но аз не съм го забравила. И може би там е проблемът - как трудно забравям. Но вървейки безцелно нанякъде или бездействайки мислите сами изскачат в съзнанието ми. И няма как да не се замислям, след като последиците още ги понасям.

    И аз съм правила грешки, и аз съм захвърляла на произвола Втория шанс. И може би затова другите не зачитат моя. И го приемам.

    Недостатъците ми не са малко. И имам чувството, че в стремежа си да променям хората към по-добро, аз самата се забравям, изграждам си нови недостатъци, а старите - ги превръщам в постоянни емоции. Е, бива ли така?
Интересно ми е да търся причините за нечие държание, особено когато засягат самата мен. Но какво остава за моето? 
Този стремеж ще ме съсипе, ако не спра!

    Мълнията ще пада все там.




Тагове:   място,   шанс,   удар,   рана,   мълния,   недостатък,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203062
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930