Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2011 23:36 - Ако сАмо желанието самО не е достатъчно?
Автор: cveti933 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1000 Коментари: 0 Гласове:
2



 Съжаляваме ли наистина, когато само желанието ни не е достатъчно..?

 

Ако някой се е опитвал да диктува и налага закони в любовта, повярвай, че съм успявала да ги избягвам, но и съм се предавала пред силата на хорското мнение… трагично е – по някакъв странен и нелогичен начин – всички ми казват „Бъди себе си – любовта сама ще дойде при теб!“, но същевременно никой не приема истинското ми Аз. Пукало ми е, че някой следят всяка моя крачка, чакат ме да стъпя накриво, да се „спъна“ в глупавите им клюки, да бягам от страховете си и да си изграждам пасивно минало – да нямам спомени, струващи повече от техните думи! Наивно – по детски– вярвах, че моето „бездействие срещу тях един ден ще е възнаградено с любов – чиста като детски сълзи – като моите сълзи…

 

Днес, макар и не много по-късно, думите не струват нищо, леки са като вятъра, мръсни са като дим, кухи са като изгнили сандъци…

 

Но надеждата не умря. Узря един копнеж, едно желание да се боря за това, което искам – за този, когото желая и когото усещам най-близо до сърцето си. И преди съм писала…

 

Най-голямата горчилка, която съм вкусвала, е тази от отхвърлянето. Просто идва въпросът „Какво ми има?“. Заражда се някаква глупава вина, че съм била себе си. Желанието ми бива потъпкано, изпепелени остават най-ценните ми принципи. И после – защо са ми притрябвали такива главоболия?

 

Била съм захвърлена – тогава и аз захвърлям всякакви ценности. Опознавах ги после тези „непукисти“ и как се радвах, че не получих това, което желаех….

 

Но стигнах до там да задоволявам и най-съкровените си потребности с евтини подобия на любов, приятелство и доброта… отвратих се от грубостта и нехайството на уж порасналите си познати. И вече не вярвам така детски в тях…

 

Но днес желая нещо – едно много женско очакване ме топли и ме крепи. А дали само това желание е достатъчно сега? За теб не. Жалко, защото вече си част от моята „история“…

 

Няма да плувам срещу течението, няма да тичам срещу вятъра, няма да губя друга част от себе си!

 

Любовта сама ще дойде при мен!





Тагове:   желание,   закони,   любов,   заблуда,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203498
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930