Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2012 20:47 - Разминаване
Автор: cveti933 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3718 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    На мнение съм, че всеки може да контролира, ако не съдбата си, то поне собствените си постъпки и проблеми. Всеки, който обвинява някого за неговите си батаци, е чисто и просто неспособен да се справи с живота си.

    За жалост много хора несъзнателно прекрачват границата между стремежа да се живее на МАКС и проститутското и евтино държание; между трупането на „полезен опит” и безхаберното и лекомислено поведение; между реалните приоритети и ценности и моментните първични потребности и нужди.

   Понякога ми писва да се възмущавам. И се чудя защо изобщо продължавам да го правя.

   Но няма как, при положение, че се преместих в място, в което тези граници са тотално размити.  Има хора, дошли тук с реални и трудно достижими цели, с пълното съзнание, че борба ще има и че студентският живот не е океан от алкохол, полузабравени случки и редица неуспешни изпити. Но има и такива, които са дошли тук реално да се самоубиват с простащината и алкохолизма си.

   Какво да ви кажа… Студентски град аз си го представям само с паркове, мирни общежития, кафенета с безплатен Wifi, книжарници, библиотеки и перални. Но реално развлекателният бизнес тук върви на пълни обороти, а ако не – алкохол може да се лее и в общежитията.

   Днешният живот явно и очеизбождащо, е пълен с парадокси, недоразумения и несправедливости.

   Аз ще си уча за отличен.. други ще правят съвсем различни неща за същата оценка…




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donaarg - Поздравявам те! Ти ще бъдеш ща...
23.09.2012 22:18
Поздравявам те!
Ти ще бъдеш щастлива,защото щастието - това е да си доволен от себе си,а ти си наясно с това което искаш. Не позволявай на негодуванието да те завладее, огледай се около себе си. Все ще откриеш някого.
Моето щастие е да общувам, да откривам хора на които им е интересно с мен,да им позволя да ме опознаят, да ги опозная и аз и всичко това да ни променя взаимно.
цитирай
2. shining - Поздрави!
23.09.2012 23:35
Хубаво е, че все още се срещат хора като теб. Разбирам те за възмущението, разбирам те и за упоритостта да бъдеш себе си. Дано да ти се получи, искрено ти го желая. Когато дойдох в този блог, много исках да срещна хора, с които да си общуваме пълноценно, така както аз го разбирам. Понякога се получава, а много пъти не става точно това, което тайничко си желая. Има и доста неща, от които не просто се възмущавам, ами се чудя как е възможно да се случват. Но така е и в живота, така е и в студентски град. Много ми хареса откритото ти и искрено мнение, много ми харесва, че искаш да го споделиш тук. Приятно и интересно ще ми е лично на мен, ако споделяш така искрено и неподправено и за други неща от студентския живот. Отблъсква ме лицемерието на хората и това тяхно желание вечно да се прикриват - за това, за онова. Така че поздрави за постинга и се надявам да си говорим на разни теми - и при теб, а може и при мен, ще ми е интересно и приятно. Хубава нова седмица ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203448
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930