Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2011 22:17 - За волята ни и за незабравимите мигове
Автор: cveti933 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 02.02.2011 22:25


    "Животът не се ръководи от волята или намеренията. Животът е нерви, фибри и бавно изграждани клетки, в които зреят мисли и се раждат поривите на страстта. Чувстваш се сигурен в себе си. Мислиш се за силен. Но цветът на един предмет в някоя стая или утринното небе; обичан някога парфюм, който събужда смътни спомени; стих от забравена поема, която отново прочиташ; фраза от пиеса, която отдавна си престанал да свириш - това са нещата, от които зависи животът ни... Ние не владеем чувствата си. Има мигове, когато внезапно облъхналият ме аромат на бял люляк ме кара да изживявам отново някои от трепетните месеци в моя живот." Оскар Уайлд

    Бяха ми нужни няколко пъти да прочета този цитат. Първия път не разбрах почти нищо. Но след третия започнах да се замислям.
    Не те ли карат и теб цитатите да се замисляш.. за живота попринцип и като цяло? :)

    Волята. Тя е в основата на всичко. Независимо какво съм си наумила, нищо не става без воля и силно желание за успех. Понякога влагам в елементарните неща всичко от себе си. И да - има смисъл, щом и малкият успех ме прави щастлива. Волята изгражда както нагласата и отношението ми към нещата и хората, така и характера ми.
    Намеренията. Добри, лоши, произлезли от егоизъм или добро сърце... Няма значение. Те са си мои. Но малко хора осъзнават кога намеренията им са нечисти и нечестни спрямо останалите.
    Поривите на страстта ... ме карат да се чувствам по-сигурна в себе си. Няма сила, която може да ме спре, когато съм решила да споделя и покажа чувствата си към някого на самия него. И да - често емоционалността ми пречи на обективната ми преценка за хората. Но какво значение има това, щом само тогава се чувствам вдъхновена да пиша или да върша дори и всекидневните неща, давайки всичко от себе си!
    И ако спомените са единствените остатъци от горе-споменатите, когато всичко рухне... Да - заслужава си. :) И сега си противореча с един мой предишен постинг, но намеренията ми се менят, поривите се засилват или отслабват, а волята на приливи и отливи влияе на самоувереността и самочувствието ми. Просто това е едно мое качество или недостатък.. Зависи от настроението .. и намеренията.
   За моята капсула на времето.. Една кутия пълна със снимки, стари писма от прекрасни ахора, отдавна забравени подръци, подарени ми някога с любов - една незаменима колекция от спомени...
    А след като публикувам това, ще се разровя отново из нея... За да изживея отново някои от трепетните мигове в моето минало, с част от което аз не се гордея, но Уайлд е казал също, че опит е името, което даваме на грешките си.


**Ако прочетете "Портретът на Дориан Грей" , няма да съжалявате. :)))


****Постинг, вдъхновен от ladydream!  -> http://ladydream.blog.bg/poezia/2011/01/10/vylshebstvata-na-starata-kutiia.665100






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cveti933
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203496
Постинги: 124
Коментари: 132
Гласове: 945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930